Regulamin sklepu

  § 1  Postanowienia  ogólne

 

     1. Sklep  internetowy  [dalej „Sklep”]  prowadzi  sprzedaż  detaliczną  za  pośrednictwem  Internetu,

         na  podstawie  niniejszego  Regulaminu  [dalej  „Regulamin”].

     2. Właścicielem  Sklepu  jest:  P.H.U.  MIGRA  z  siedzibą  w  Wołowie  przy   ul.  Piłsudskiego 34B,

         NIP:  9880248977,  tel.  519 419 654,   adres  email:  sklep@dreamdecor.pl.

     3. Regulamin  jest  integralną  częścią  umowy  sprzedaży  zawieranej  z  Klientem.

     4. Warunkiem  zawarcia  umowy  sprzedaży  jest  akceptacja  Regulaminu  przez  Klienta.

     5. Ceny  podane  w  Sklepie  są  cenami  brutto  (zawierają  podatek  VAT).

     6. Towary  dostępne  w  Sklepie  są  wolne  od  wad  fizycznych  i  prawnych.

     § 2  Zamówienia

 

     1. Zamówienia  można  składać  w  następujący  sposób:

         a) poprzez  formularz  dostępny  na  stronie  internetowej  Sklepu,

         b) emailem  na  adres  dostępny  na  stronie  internetowej  Sklepu.

     2. Warunkiem  realizacji  zamówienia  jest  podanie  przez  Klienta  danych  pozwalających  na  weryfikację  Klienta

         i  odbiorcy  towaru.  Sklep  potwierdza  przyjęcie  zamówienia  emailem  lub  telefonicznie. 

         Sklep  ma  prawo  odmówić  przyjęcia  zamówienia,  ograniczyć  sposób  płatności  lub  żądać  przedpłaty  w  przypadku,

         w momencie  kiedy  zamówienie  budzi  uzasadnione  wątpliwości  co  do  prawdziwości  i  rzetelność i podanych

         danych  bądź  sposobu  zapłaty.

     3. Dla  stron  wiążące  są  informacje  zawarte  na  stronie  internetowej  Sklepu  przy  kupowanym  towarze

         w  momencie  złożenia  zamówienia,  w  szczególności:  cena,  charakterystyka  towaru,  jego  cechy, 

         elementy  wchodzące  w  skład  zestawu,  termin  i  sposób  dostawy.

     4. Informacje  znajdujące  się  na  stronie  internetowej  Sklepu  nie  stanowią  oferty  w  rozumieniu  Kodeksu  Cywilnego. 

         Klient  składając  zamówienie  składa  ofertę  zakupu  określonego  towaru.  Do  zawarcia  umowy  sprzedaży  dochodzi 

         z  chwilą  potwierdzenia  Zamówienia  przez  Klienta  poprzez  kliknięcie  w  link  potwierdzający 

         w  mailu przysłanym  Klientowi  przez  Sklep.

     § 3 Płatności  i  dowody  sprzedaży 

 

     1. Klient  ma  do  wyboru  następujące  formy  płatności:

        a)  za  pobraniem  –  wówczas  zapłata  następuje  gotówką  przy  odbiorze  towaru,

        b) przelewem  –  wówczas  Sklep  rezerwuje  towar  w  magazynie  i  wysyła  go  na  adres  wskazany  przez  Klienta

            po  zaksięgowaniu  wpłaty  na  rachunku  bankowym  wskazanym  w  tym  celu  na  stronie  internetowej

            Sklepu  bądź  w  emailu  do  Klienta,  Nr  konta  bankowego  53 1020 5242 0000 2402 0318 5667  Bank  PKO.

        c) w  inny  sposób,  jeżeli  jest  on  określony  na  stronie  internetowej  Sklepu.

     2. Ceny  przesyłek  określone  są  w  cenniku  dostawy.

     3. Warunkiem  wydania  towaru  jest  zapłata  za  towar  i  przesyłkę.

     4. Za  sprzedany  towar  wystawiamy  paragon  fiskalny  lub  fakturę  VAT.

     5. Faktura  VAT  wysyłana  jest  wraz  z  towarem.

     § 4 Wysyłka  towaru

 

     1. Zamówiony  towar  Sklep  wysyła  za  pośrednictwem  firm  wysyłkowych  DPD  lub  udostępnia  do  odbioru 

         przez klienta w siedzibie firmy.

     2. W  przypadku  płatności  w  inny  sposób  niż  za  pobraniem,  termin  wysyłki  wydłuża  się  o  okres pomiędzy 

         złożeniem  zamówienia,  a  datą  zaksięgowania  należności  na  rachunku  bankowym  Sklepu.

     3. W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy adresem Dostawy

         będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia. Jednocześnie brak

         wyboru spowoduje wysłanie towaru do najbliższego paczkomatu, który sugeruje system, względem adresu

         podanego podczas składania zamówienia.

 

     § 5  Reklamacje

 

     1. W  przypadku  niezgodności  towaru  z  umową  Klient  powinien  odesłać  do  Sklepu  reklamowany  towar

         wraz  z  opisem  niezgodności.

     2. Sklep  ustosunkowuje  się  do  reklamacji  Klienta  w  terminie  14  dni  roboczych  od  momentu  zwrotu  towaru

         wraz  z  opisem  niezgodności.  W  przypadku,  gdy  weryfikacja  niezgodności  wymaga  zasięgnięcia  opinii  biegłego,

         bądź  przedstawiciela  producenta  towaru,  termin  do  ustosunkowania  się  Sklepu  ulega  przedłużeniu 

         o  czas  uzyskania  przez  Sklep  takiej  opinii.

     3. Gdy  realizacja  uzasadnionej  reklamacji  wiąże  się  z  wysłaniem  Klientowi  nowego  towaru  bądź 

         usunięcia  niezgodności,  koszty  dostaw  ponosi  Sklep.

     4. Indywidualne  ustawienia  komputera  i  monitora  Klienta  powodujące  błędne  lub  zniekształcone  wyświetlanie 

         informacji  o  towarach  (np.  kolorów),  nie  mogą  być  podstawą  reklamacji.

     5. Jeżeli składasz reklamację z powodu uszkodzeń produktów, które powstały w transporcie zgłoś ją w trakcie 2 dni od momentu odbioru przesyłki. Załącz także protokół szkody.

         Można go spisać z kurierem w momencie odbioru przesyłki.

         Aby wezwać kuriera skontaktuj się  z infolinią przewoźnika, który odpowiadał za doręczenie przesyłki.

 

     § 6  Prawo  odstąpienia  od  umowy

 

     1. Na  podstawie  Ustawy  o  ochronie  niektórych  praw  konsumentów  oraz  o  odpowiedzialności  za  szkodę 

         wyrządzoną  przez  produkt  niebezpieczny  z  dnia  2  marca  2000  r.  Klient  ma  prawo  odstąpienia  od  umowy.

     2. Prawo  odstąpienia  od  umowy  jest  skuteczne  jeżeli  Klient  złoży  Sklepowi,  w  terminie 14  dni  od  odbioru  towaru,

         oświadczenie  o  odstąpieniu  od  umowy.

     3. Klient  zwraca  towar wraz z Paragonem lub FV zakupu  do  Sklepu  w  terminie  14  dni  od  złożenia  oświadczenia  o  odstąpieniu  od  umowy. 

         Zwrócony  towar  powinien  być  w  stanie  nienaruszonym,  w  tym  powinien  być  kompletny,  w  fabrycznym 

         opakowaniu,  nie  może  nosić  śladów  eksploatacji.  Koszty  przesyłki  ponosi  Klient.

     4. W  ciągu  3  dni  roboczych  od  otrzymania  przesyłki,  Sklep  sprawdzi  stan  przekazanego  produktu.

     5. W  terminie  7  dni  od  sprawdzenia  towaru  Sklep  zwraca  Klientowi  zapłaconą  kwotę.  Klient  powinien  wskazać 

         numer  rachunku  bankowego,  na  jaki  ma  zostać  przelana  zwracana  kwota.

     6. W  przypadku  naruszenia  przez  Klienta  warunków  określonych  w  ust  2  i  3  powyżej  oświadczenie  o  odstąpieniu 

         od  umowy  jest  bezskuteczne,  towar  nie  podlega  zwrotowi,  a  Sklep  nie  zwraca  Klientowi  zapłaconej  kwoty.

     § 7  Ochrona  prywatności

 

     1. Składając  zamówienie  Klient  wyraża  zgodę  na  przetwarzanie  jego  danych  osobowych  wyłącznie 

         w  celu  realizacji  zamówienia.

     2. Klient  może  również  wyrazić  odrębną  zgodę  na  otrzymywanie  od  Sklepu  materiałów  reklamowo  -  promocyjnych,

         w tym biuletynu handlowego.

     3. Klient  ma  prawo  wglądu  do  swoich  danych  i  ich  korekty,  a  także  do  żądania  usunięcia.

     § 8 Własność  intelektualna

 

     1. Zabrania  się  wykorzystywania  jakichkolwiek  materiałów  publikowanych  na  stronie  internetowej  Sklepu

         (w  tym  zdjęć  i  opisów  towarów)  bez  pisemnej  zgody  Sklepu.

     § 9  Wejście  w  życie  i  zmiany  Regulaminu

 

     1. Regulamin  wchodzi  w  życie  z  dniem  publikacji  na  stronie  internetowej  Sklepu.

     2. Sklep  zastrzega  sobie  możliwość  zmian  w  Regulaminie,  które  wchodzą  w  życie  z  dniem  ich  publikacji 

         na  stronie  internetowej  Sklepu.  Do  umów  zawartych  przed  zmianą  Regulaminu  stosuje  się  wersję  Regulaminu

         obowiązującą  w  dacie  złożenia  Zamówienia  przez  Klienta.